Khamis, 10 Oktober 2013

Pertama,First, Awal

Assalamu'alaikum wbt....
Alhamdulillah, masih diberi ruang dan peluang untuk berblog lagi. Hampir setahun meninggalkan akaun blog ni sunyi sepi dan baru hari ni tergerak hati untuk menulis semula di blog ini. I miss blogging, so much. Bila sesuatu berlaku dan ianya buat kita kembali mereflek diri atas segala perbuatan yang dah kita lakukan, ianya sangat memeritkan, but it means a lot, to me. So, bila saya decide untuk delete all the posts dalam blog lama(nanges *_*), semuanya saya buat bersebab, its for my own sake =). Sayang sangat tapi untuk change into something much better, benda yang kita sayang tu lah kita kena korbankan kan? So, sekarang saya kembali ke dunia blog, in syaa Allah dengan pengisian yang lebih bermanfaat hendaknya. Saya cuma mahu mulakan segalanya dengan yang baru memandangkan saya juga bakal membuka lembaran baru dalam hidup, soon...May Allah ease everything and bless us always..amiin...


p/s: Walaupun yang patah tumbuh, yang hilang berganti, yang lama tetap sentiasa dirindui dan terus kekal dalam memori..=) Lets begin a new life journey then, =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan